Велинград e спа столицата на Балканите. Всичко за Велинград ще откриете тук - Новини и личности от Велинград, бизнес и туризъм...

Бабинден

21 януари 2009, Сряда | 18:34

Една запазена традиция

babinden velingrad 2009   Един красив празник, съхранен и до днес във Велинград - най-таченият, най-обичаният. Денят, в който се отдава заслужено признание на тези, в чиито ръце се ражда нов човешки живот, на тези, които се грижат и бдят над малките човечета... Да отдадем почит на лекари, акушери, сестри, санитарки, на милите баби, за които внучетата са най-скъпи и свети.

    Още в 9:30 фоайето на Общината бе препълнено с хора - майки с малките си рожби, веселите баби с пити и лакомства в ръцете, техни близки и роднини, граждани дошли да се порадват на празника.

    Приветствие към родителите и техните деца произнесе г-н Лебанов, кмет на Общината, в която през изминалата 2008 година са се родили 607 деца. Първото от тях е Мехмед Али от село Юндола. "Да са здрави нашите бабинчета, да израстнат като добри велинградчани, добри българи, добри европейци", благослови ги кметът. След хубавите му пожелания се проведе ритуала "Даване име на дете" от служителките на Обрядния дом:   

"Добре дошли в залата на радостта, щастието и младостта. Тук сме да посрещнем вашите рожби и обявим техните имена. По стар народен обичай, нека кръстниците да вземат децата и да обявят какви имена са избрали."

babinden 2009    Двете чаровни служителки вдигаха на ръце всяко едно от малките дечица, изричаха техните имена и редяха най-красиви и мили думи към тях. Развълнуваните майки ги поемаха обратно и черпеха за здраве.   

    На фона на цялата тази атмосфера за добро настроение, ни радваше участието на фолклорна група "Чепино".

    "А сега бабите да заповядат с питките", топло ги приканиха служителките.

    Радостта, обичта, вълнението - всичко бе изписано на лицата на бабите. Всяка една от тях редеше непринудено думи, поздрави, пожелания към своето внуче и към всички деца и родители и вдигаше пита над глава и я разчупваше.

babinden kmetove    Веселието, настроението, радостната глъчка се пренесе на площад "Николай Гяуров". На почетната трибуна застанаха г-н Лебанов, Снежана Велева, Георги Янчев, Ангел Даскалов и Валя Цветанова и почетният гост Валентин Милтенов, депутат от Пазарджишки избирателен район. Като свеж полъх в този дъждовен ден премина Мажоретният състав и зарадва присъстващите.   

   Кметът Лебанов отправи своето приветствие към всички.

    От две години Българският Лекарски съюз връчва наградата "Акушер-гинеколог на годината" на Бабинден във Велинград. Тази година тя бе дадена на д-р Петър Бориславов Динов, началник отдел АГ - Благоевград. Той изказа своята благодарност към Общинското ръководство и кмета на Велинград, като в заключение добави: "Тази традиция най-добре се спазва във вашия град, за туй тука се връчва тази награда. Продължавайте все така...". Награда за д-р Динов връчи г-жа Васка Милушева - управител на СПА Клуб "Бор".

borislav dinov    Награда за най-добър акушер-гинеколог във Велинград бе връчена на д-р Канарио Стайков. Като най-добра акушерка бе отличена Мариана Иванова, чиято награда бе получена от старшата сестра Костадинка Стоянова.

   Г-жа Магда Сергиева - председател на асоциация "Любов и грижа" - София, подари уикенд в Боровец на получилите приза за най-добър акушер и акушерка.

    На трибуната думи за благодарност и признателност от името на всички майки изказа г-жа Мария Чорбаджийска. Тя получи награда от Дамски бизнесклуб - София, връчена от Магда Сергиева.

    Боряна Стаева - лъчезарна, усмихната бивша акушерка, изродила толкова много деца, приветства всички с много топли думи и едно свое стихотворение:

Раждането

Роди се нов живот!
Роди се дете!
Огласи то със звънливо гласче,
че идва на света.
Майката го гледа просълзена.
Забравя болката родилна
Обич, топлина залива
майчиното й сърце.

 

Вълнение и радост ме обзема
Чувствам се щастлива
в този миг,
че в моите нежни ръце
се роди здраво дете!

Изкъпах с обич малкото телце
Пових го с благослов
здраво, щастливо да живее
в семейство, род и Родина!

   Колоритно бе представен обичаят "Поливане" от самодеен състав при Образцово Читалище "Васил Левски" - Каменица. Те ни потопиха в самобитната атмосфера и сякаш свещенодействаха на сцената. Най-възрастната от тях отправи своите думи: "Да не се плашат младите, а да раждат, да раждат, да се множат".

    Певческата група при клуба на пенсионера Каменица с ръководител Н. Чолаков повдигна градуса на настроението: "Във градина, майко ле мила, бял червен трендафил". Зави се хоро - майки, баби, малки дечица. А пенсионерите продължаваха да пеят "Ех ти Велинград, чуден град си ти, най-красив си Велинград във Родопите".

babinden    Песни, хора, танци... Като финал на прекрасния празник прозвучаха изпълнения на мъжка фолклорна група към читалище "Васил Левски" с ръководител Цанко Пашов и фолклорен състав към читалище "Просвета" - Сърница, с ръководител Али Байрактар.

    Макар и мрачен, денят бе топъл - топъл с усмивките, благодарността и любовта на хората.

 

Още много снимки от Бабинден ще намерите тук: Бабинден 2009 във Велинград.

Коментари

mnogo hubav qk grad :) :) :) :)

#120 veska galeva в Сряда, 25 януари 2012 16:07

tozi grad e nomer 1

#119 NEZABRAVIMATA в Вторник, 24 януари 2012 15:55

nomer 1E VELINGRAD

#118 VESELINKA в Понеделник, 23 януари 2012 11:21

mn. e hubav TOZI grad :L :D :) :) :) :)

#117 nezabravimataaa в Понеделник, 23 януари 2012 11:19

:?

#116 в Сряда, 23 февруари 2011 21:46

bravo vanq mnogo si umna-nie vsi4ki tuk te sajalqvame-ne be6e li ti tazi koqto se hvale6e s obrazovanieto si ha-ha-ha

#115 === в Понеделник, 22 март 2010 19:23

vsi4ki deto pi6at luji i tupotii po na doktora adresa,gledaite si rabotata,kato ne ste dovolni ok.pone ne si izrazqvaite tolkova mn qrostta i prostotiqta.ne hodete pri nego togava.idete pri nqkoi drug lekar.vsi4ki deto go obijdat da mu qdut guza.

#114 vanq в Вторник, 09 март 2010 22:35

kazah veche nikoi ne mu e barka v lichniq jivot,nikoi ne mu vliqena gadnata rabota.nz kakvo shte kajete ako aika vi e s 5 fistuli kato moqta blagodarenie na nego gadni idiotki takiva,vnachaloto goza6titavah sa zabi i nokti,ne misleh 4e moje taka da stane.kato razbrah 4e 6te se operira pri nego pro4etoh kakvo pi6e i vsi4ki moi priqteli mi kazaha da ne i kazvam,v krainasmetka zamal4ah.sega moga samo da sajalqvam,ne slu4aino i ot pirdop chetem samo negativizmi

#113 velislava в Вторник, 09 март 2010 17:32

kakto vijdam goliam 4at ste si napravili tuka ot prostotii po golemi prostotii,po-dobre edna sre6ta nqkade i se raberete.za doktora moga da kaja samo hubavi ne6ta.nqma doktor vav Velingrad,koito da obra6ta po-goliamo vnimanie na pacienti te si,neveroqten specialist i profesionalist

#112 maia в Вторник, 09 март 2010 01:51

az spcialno sam pacientka na dr staikov i darja da kaja che si gleda dobre rabotata darjise izkliuchitelno dobre s vsichki nerazbiram zashto se barkate v li4niqt mu jivot az sam mn dovolna ot nego kasmetliika e tazi koqko e s nego ;)

#111 pacienkka в Понеделник, 08 март 2010 14:57

az posto ne razbiram za6to obvinqvate 4oveka

#110 pacientka в Понеделник, 08 март 2010 14:50

ami to nie kato gledam ne mu prechim koi znae kolko da si varshi rabotata,ako razbira se tq se sastoi v tova da osakatqva jenite.a pak i to e mn qsno che 6te ima i dovolni pacientki,samnqvam se da nqma chak pak tolkova kasmet che da ne uceli edna diagnoza v sedmicata i da ne si svarshi rabotata,choveka.hubavo 6te6e da stava po chestichko no nie tuk i na tolkova sme dovolni,tova vse pak si e velingrad preobladavat veterinarite

#109 velislava в Понеделник, 08 март 2010 11:15

ei,zlobari prestanete.az sam edna dovolna pacientka na d-rStaikov i 6te vi kaja,4e po-dobro otno6enie ne sam sre6tala,srahoten profesionalist.sigurna sam,4e vsi4kata pomiq,koqto iz4etoh e izmislena,za6toto horata sme takiva-lo6i,vidim li nqkoi po-dobyr dai da go razkysame.Doktora e istinski profesionalist,ostavete go da si var6i rabotata,be idioti takiva

#108 nadejda в Понеделник, 08 март 2010 10:51

Az s16to moga da tv1rdq , 4e Staykov e nek1d1ren. Predi 2g , s1s sistemi predpisani mi ot nego napravih spontaten abort.OK.Prejivqh go nqkak si.Napravi mi abrazio vedn1j, no sled dva dni se okaza ,4e ne si e sv1r6il kakto trqbva rabotata i zapo4naha kontrakcii...... ayde pak na masata , ayde pak abrazio.Bez opoyka.Toy se d1rja prosto kato 4e na masata nqma 4ovek , a jivotno.Tova ne e4ovek za men, tova e bez4uvstveno 4udovi6te. I sled 2g. se okazva , 4e tozi s16tiq "specialist" taka me e iz4istil , 4e sega trqbva spe6no da mi pravqt za poreden p1t abrazio.Za6toto e mnogo "kad1ren". Taka 4e mili jeni, ne go za6titavayte za6toto, toy se podigrava s1s psihikata i zdraveto na jenite.Za men toy e bolen tip, koyto gleda da se dokopa do nqkoq jena, da go izd1rja i da i cocka pari4kite.

#107 A.P. в Неделя, 28 февруари 2010 18:45

Znam samo,che az nqmam srastvane sas Kanario Staikov nito ot nego,no pak mnogo jeni imat.tazi jena za koqto stana vapros po rano naistina e za sajalenie.parvo tq e bila v menopauza,a doktora i e napravil histerektomiq na matkata-GRE6NO,po vreme na operaciqta neznaino kak i se poqvqvat 4 fistuli na pikochniq mehur,v Aleksandrovska bolnica i pravqt transvaginalno pronikvane kato uspqvat da zalepqt samo edna ot fistulite.sega e vav voenna bolnica.izvar6eni sa i do sega 3 operacii i predstoi chetvarta.i vs tova za kakvo????????taka e tuk naistina nqmame lekari,ne kazvam 4e nqkoi e bezge6en no pri obiknovenite hora i pri lekarite ne6tata stoqt maqlko po razli4no.izli6no e da se obvinqva nqkoi sega, kogato e kasno ve4e.no zamislete se za koi drug lekar se pi6at takiva nepriqtni ne6ta,az pone dosega ne sam vijdala.naistina otno6enieto mu moje da e dobro v otdelenieto da e 4isto i priqtno,no tova mai ne e dostata4no....

#106 velislava в Понеделник, 15 февруари 2010 14:17

Не съм решила не съм легнала с него. Пък и не мога да падна толкова ниско да си лягам с психопат.

#105 в Събота, 06 февруари 2010 18:54

emi qvno ima,6to ne proverite.samo 4e nemq da stane.toi ne si lqga s koq da e.abe za6to govorite samo za nego be maamu deeba.ima i drugi lekari.

#104 Iovka в Петък, 05 февруари 2010 21:43

Той въобще има ли МЕЧ?

#103 в Петък, 05 февруари 2010 11:43

offffffffff da vi eba maikata,prestanete da obijdate 4oveka i da go izkarvate nekudurnik.Baraite mu me4a kat ne ste dovolni.

#102 Iovka в Сряда, 03 февруари 2010 22:36

Запачнахте много глупости да пишете и избягахте от основната тема , че Канарио Стайков не е лекар , а ЛЪЖЕЦ и ПЕЧЕЛБАР за сметка на нашето здраве. Заради този човек аз не мога да имам повече деца ,тъй като ме увреди. Пазете се мили жени от него.

#101 в Вторник, 02 февруари 2010 16:20

Pulna luja.Ve4e se ubedih,4e vsi4ko koeto kazvate za d-r Staikov sa izmislici i samo izmislici.Ne mislq,4e kato sum na negova strana i sum dovolna ot negovata rabota ozna4ava,4e sum vlubena v nego.4udite se za kakvo da se zahvanete,za da naklevetite nqkoi.1-vo-ne sum negramotna,pritejavam dokazatelstvo za tova,izdadeno mi ot PU"Paisii Hilendarski"gr.Plovdiv.2-ro-ne se imam za ne6tastna 4esno kazano-jiva i zdrava sum,izkarvam si hubavi pari i si jiveq spokoino.3-to-ne sum vlubena v doktora,imam prekrasni suprug i sin.4-to-rabotq kato reklamno lice na "modna ku6ta 3 b"i ne smqtam ,4e izglejdam zle.Iska vi se da e vqrno tova koeto kazvate za men,no e luja,kakto i vsi4ko tova koeto kazvate za Kanario Staikov.

#100 vanq в Понеделник, 01 февруари 2010 11:26

OSTAVETE Q VANQ TQ NE SAMO 4E E NEGRAMOTNA AMI E I NE6TASTNA NQMA LI4EN JIVOT,IMA SAMO KOMPLEKSI,ZA6TOTO POVQRVAITE MI MN ZLE IZGLEJDA,TQ PROSTO E VLUBENA V KANARIO OTKAJI SE VANQ TOI MOJE DA E VSQKAKAV NO E KRASIV MAJ NQMA DA TI OBARNE VNIMANIE,PRESTANI DA GO SVALQ6 -KATO TEB IZGORQHA MNOGO.................

#99 VANQ в Неделя, 31 януари 2010 11:56

Sega ne znam koi koi obori,mai ne6to si glutna gramatikata.Jalko samo,ako si lekar (anonimen 96).Dano da si po-dobre v profesionalen aspekt,4e v pismenostta si 0

#98 vanq в Петък, 29 януари 2010 15:27

neznam dali sum negramotna,ama ako trqbva da ti redaktiram teksta i da go ocenq 6te trqbva da ti pi6a edna golqma dvoika.(2)dumi4kata "pismenost"ne se pi6e s dvoino "n","kamoli" e edna duma,pred "4e" vinagi se pi6e zapetaq,a "nai-mnogo"e s tire po mejdu im.tova,4e v burzinata sum dopusnala gre6ka ne zna4i,4e sum tolkova negramotna,kolkoto teb.A otnosno rajdaniqta-pointeresuvai se o6te malko pove4e.Mnogo vi e qd,4e nqkoi za6titava doktora,ot zloba dopuskate nedopustimi gre6ki.Kakvo da se pravi,nai-dobriq si e toi.

#97 vanq в Събота, 23 януари 2010 17:26

Neznam koi si ili koj si ,no sas sigurno e 4e ste mnogo tapa ili tap.Ne se pise sq a sega i ne se pise skuser,a AKUSER.Njma kakvo da sporj s 4ovek koito neznae balgarskata pismennost,pak kamo li da ima edna elementarna kultura.Mnogo si sigurna/еn/, 4e to4no Kanario ima nai mnogo rajdanij.Oste ne sa izliazli nikakvi statistiki ta taka ili ina4e ne spori s men 4e ste te obora sas vsjka edna duma.Razbraxte li GOSPOJO ili GOSPODINE pak i bez zna4enie da se predstavjs s imeto Vanq.

#96 anonimen в Събота, 23 януари 2010 16:54

sus sigurnost v velingrad ima pove4e ot dvama ginekolozi.za6to to4no staikov e stanal,za6to to4no negovoto ime sa dali,za6to ne e stanal ion4ev,radi4ev,jerev i t.n.aaaaaaaaaaaaaaa sq az te pitam.predi dve godini 4ie ime sa davali taka slu4aino?qd vi e i mnogo si li4i,stra6no mnogo.mai ne az ne sum na qsno kak se stava sku6er-ginekolog na godinata.ginekolog na godinata stava tozi pri koito e imalo nai mn izrodeni deca.a statistikata so4i 4e e imenno d-r staikov.

#95 vanq в Петък, 22 януари 2010 22:52

Da taka e saglasna sam s anonimnata pod №93.Rajdala sam v staroto Ago.Sega rajdax v novoto,ami njma nisto obsto sas starijt bix kazala bardak.Akuserkite sa pak sastite koito rabotixa i otatak,no sa v mnogo po malak sastav i momi4etata naistina rabotjt sas zamax.Moje da sa po mladi ot drugite vav staroto no sa i sas opit s po 15-20 godini staj.Ta taka 4e da ne mi razpravjt ot obstinskata bolnica 4e sa mladi i neopitni.Da po mladi sa ot tjx, no gi bijt po vsjkakav paragraf.Lejax sas jena kojto e uj lekuvana vav staroto rodilno tj mi spodeli 4e nikoga pove4e njma da stapne tam.I mili jeni ne se straxuvaite za le4enie nisto ne sam platila stiga da ste osigureni.Xiljdi blagodarnosti na cjloto RODILNO OTDELENIE i 4estit im praznik na paterici.BLAGODARJ VI MILI XORA.

#94 в Петък, 22 януари 2010 22:33

мили хора,лежала съм в старото отделение и съм била пациентка на д-р Стайков,но сега заради тях лежах 2-ри път в новото,което както се аказа, няма нищо общо със старата болница.Това, което вие там наричате "лечение", тук просто е отговорност,комфорт и наистина те ЛЕКУВАТ,и то без заплащане,както ги бръщолевеха оттатък.Ако искате да получите добро и бързо оздравяване,ползвайте услугите на новото АГ със добри специалисти и отговорни акушерки самостоятелен санитарен възел,което наистина е важно за много от нас.Пък акушер-гинеколог всички знаем как се става,при положение,че болницата е общинска,а наградата също.

#93 анонимна в Петък, 22 януари 2010 15:11

Skapa Vanj,a ti znaes li kak se izbira akuser-ginekolog na godinata,Sega ste ti kaja.Obajdat se ot Esgraona vav bolnicata i po to4no v AGO i kazvat- trjbva da ni kajete imeto na edin akuser ginekolog i na edna akuserka ot otdelenieto za da gi objvim za akuserka i lekar na godinata.A tai kato njma drug lekar osven Kanar4o i onzi Ion4ev koito e bez specialnost koi iskas da ti izberat aaaaaaaaaaa pitam te az.Njma nikakvo odobrenie ot grajdanite nito ot koito i da e objvjva se ot samite akuserki v dadenoto otdelenie.Ti da ne mislis 4e e imalo konkur be mili4ka mnogo si zabludena ta to sa samo toi i onzi drugij koito e pod 4exal kakto i vsi4ki akuserki.

#92 xa xa в Четвъртък, 21 януари 2010 20:10

mi neznam ama ve4e za vtori put d-r staikov stana ginekolog na godinata,nqma kvo pove4e da govorim.delata mu qvno sa odobreni ot grajdanite na velingrad.predstavqm si zlobnite lekari sq kak 6e zavijdat,emi kvo da se pravi dobroto vinagi e na purvo mqsto.

#91 vanq в Четвъртък, 21 януари 2010 19:30

velislava prosto kazva tova koeto znae,za6to nepremenno trqbva da ima ne6to ob6to s doktora.zna4i vsi4ko lo6o koeto pi6ete za doktora e izmislica.svobodni su4ineniq.ve4e i velislava namesihte.mnogo golemi usti imate.4uli nedo4uli-izvodi si pravqt,a puk dali sa verni gospod zae.

#90 vanq в Четвъртък, 14 януари 2010 23:47

velislava ti da nqma6 srastvane s kanario-razkrihme te

#89 anonimen в Сряда, 13 януари 2010 18:25

gre6ka.jenata e imala srastvane,ne e bil vinoven toi.takiva sa riskovete prosto.az sam si za kanario staikov i 6te go za6titavam,toi si e lekar na mqsto.pozdravi ot men na vs zlobee6ti

#88 velislava в Вторник, 12 януари 2010 20:08

molq vi se hora mnogo ste jestoki,nedeite da sudite drugite ima koi da se pogriji za tova.ne li 4ove6ko da se gre6i,ne go e napravil naro4no,nima ostanalite lekari ne gre6at,nima i nie samite sme bezgre6ni?nqma takiva hora,neka budem 4ove4ni i ne hulim horata bez da poglejdame v na6ite si kupi.nqma lekar koito da ne e napravil gre6ka,nz za6to ste se zahvanali samo s d-r Staikov.

#87 vanq в Неделя, 10 януари 2010 22:41

tozi lekar razbi jivota na mnogo hora v pirdop,dano gospod go nakaje

#86 ---- в Вторник, 05 януари 2010 14:42

GLEDA$KA-Виждам един самотник стар с блуждаещ луд поглед да влачи старите си обувки по улиците пълни със щастливи хора.Лекувай се К. С.

#85 BUBA в Неделя, 27 декември 2009 14:20

браво надя право в десятката .Той може да е вече и дядо защото дъщеря му е родена 86г.Но както казват личният му живот е като тор -нищо.Той няма духовно ,няма материално ,но алчноста и самочувствието го доведоха до тук.

#84 го-го в Неделя, 27 декември 2009 13:09

naistina tazi jena na koqto e srqzal piko4niq mehur e v momenta v alexandrovska bolnica pri urolog.sajalqvam kanario ne sam znaela kakvo pravq kato te za6titavam.ti ne zaslujava6,naistina sgre6ih.no vse pak ima i takiva koito sadovolni dano dobroto pobedi.

#83 velislava в Петък, 18 декември 2009 17:16

Kakvo stava sas sekssimvolite na ob6tinskoto radio-ima li novinki

#82 anonimen в Сряда, 09 декември 2009 19:57

TEZI GOSPOJI MAI NAISTINA SA PROSTOLIUDNI 6TOM SI NQMAT DRUGA RABOTA

#81 ==== в Сряда, 09 декември 2009 13:44

mnogo ste sku4ni dobar lekar.... lo6 lekar.... vse edno i sa6to

#80 ha-ho в Петък, 04 декември 2009 11:36

a puk az iskam da vi kaja,4e na 100% vie(anonimen)ste lekar ili poznat na lekar i mnogo vi e qd na doktora,po dumite vi si li4i,4e mnogo mu zavijdate.moje i da ima drugi v grada deto da pravqt plastiki ama se sumnqvam 4e sa spolo4livi.moje da sme prostiliudni no vse pak sme hora,a i vie ne ste ne6to po razli4no.ako ne be6e d-r Staikov nqma6e da ima rodilki v vg,vsi4ki 6tqha da izbqgat po drugite gradove da rajdat.prikrivaite si malko ot malko zlobata i zavista,to se znae 4e ne mojete da go stignete doktora.toi e mn napred.

#79 ...... в Понеделник, 30 ноември 2009 23:37

Gospojo Valkova,mnogo ste dale4 ot istinata.Ne samo Kanar4o pravi plastika osvedomete se po dobre.D-r Jerev sasto e pravil plastika. Za tova ne badete tolkova obeditelna 4e samo toz Kanario pravi plastika vav Velingrad.Edva li ne go izkarvate Bog.A pak vav Velingrad naselenieto i okoliata sa pove4eto prostoludni xora i kato se kaje 4e njkoi e super ovcite vednaga tar4at.Ta taka ne badete sigurna 4e toi e vsj i vsio.

#78 anonimen в Понеделник, 30 ноември 2009 21:31

napulno podkrepqm mariq vulkova,tq e o4evidec na deistvieto i i vqrvam napulno.bravo mariq,mnogo sa malko horata kato teb,rqdko se sre6tat iskreni i ne zavislivi hora.

#77 vanq 6tereva в Четвъртък, 26 ноември 2009 22:57

А знаети ли, че само той в града прави пластични операции? Да сте чували за Абдоминална пластика и Задна влагалищна пластика? Той лично ми ги прави и това не го крия, даже се гордея!Затова като не му знаете професионалните умения, не пишете глупости!

#76 Мария Вълкова в Четвъртък, 26 ноември 2009 14:56

Като сте чули за такава операция / с пикочния мехур / сигурни ли сте че е така? Не пишете глупости! Престанете вече!

#75 М.В. в Четвъртък, 26 ноември 2009 14:49

aaaaaa zna4i 4UHTE 4e doktora e zasegnal piko4niq mehur,i az 4uvam mn ne6ta,samo4e sum sig 4e te ne sa verni,molqvi se ne se izlagaite,nqkoi iska da go izkara nekudurnik.nemoje da se vqrva na sluhove.doktora si e profesionalist sus stra6no golqm opit,nevqrvam na tova.ako velingrad i okolnite sela glasuvat za tozi lekar 100% pove4eto glasove 6e sa polojitelni.

#74 vanq 6tereva в Сряда, 25 ноември 2009 23:27

Каква операция и е правил? Ако е била - пластика, това не е вярно! Въпросната г-жо ........ се чуди с какво да се заяде за Доктора!

#73 m.v. в Понеделник, 23 ноември 2009 17:22

4uhme 4e tozi doktor operiral nqkakva jena i i zasegnal piko4niq mehur i sega se napikavala-znaete li ne6to

#72 ......... в Понеделник, 23 ноември 2009 17:08

i kak 6e mi dokajete kakva e istinata?ako kajete 4e ne si razbira ot profesiqta mnogo hora nqma da vi povqrvat,az ne si vqrvam sama,mnogo drugi smqtat kato men.za da se naviq da rajdam pri nego zna4i sa mi go preporu4ali dosta hora,koito sa ostanali dovolni ot nego.Kakvo da vi kaja za men tozi lekar e nomer 1,li4niqt mu jivot ne me interesuva,samo profesionalniq.Ne smqtam 4e za da otida na lekar purvo trqbva da prou4a li4niq mu jivot,az otivam za6toto qvno lekarq razbira ot specialnosta si.nemoga da povqrvam 4e tolkova mnogo ste se zahvanali s tozi 4ovek,da ne bi da e purviqt i posleden lekar koito ima problemi v li4en aspekt.v stranata ni stavat mnogo po-lo6i ne6ta na koito mai mai ne se obru6ta takova vnimanie.

#71 vanq 6tereva в Четвъртък, 19 ноември 2009 23:27

Ваня ,колко си далеч от истината Хубаво , че поне си върваш сама

#70 ......... в Четвъртък, 19 ноември 2009 15:41

nemoga da otreagiram na tova koeto pro4etoh.stoq pred monitora i mi stava jal za bulgarskiqt narod.bulgariq e v golqma kriza i to po-lo6a ot finansovata.a imenno zlobata i zavista na bulgarite.ne moga da proumeq kak taka vsi4ki se burkat v li4niq jivot na drugite.vse edno 4e vsi4ki tezi hora nqmat problemi i nikoga ne sa dopuskali gre6ki v jivota si.super mnogo sum vbesena,ide mi da se oreka ot tazi strana(bulgariq),zaradi zlobata,zavista i grubite izkazvaniq sre6tu nqkoi.hora vijte sebe si,nevqrvam vie da ste napulno bezgre6ni,ne budete sudnici na drugite,ima si gospod za taq rabota.ostavete 4oveka na mira.li4niqt mu jivot postavete na preden plan.na purvo mqsto postavete negoviqt profesionalizum.a otnosno tova 4e e s psihi4eski otkloneniq izob6to na smqtam taka,ne mi prili4a na lud.ako be6e taka do sega 6te6e da e v psihiatriq.a toi e na svoboda i si raboti po specialnostta.i mnogo jeni sa dovolni ot nego i biha predpo4eli da rajdat otnovo pri nego.az li4no rodih pri nego i smeq da tvurdq,4e se otnese s men perfektno,pomogna mi da povqrvam 4e su6testuvat otgovorni lekari,za6toto ve4e drugite sa na iz4erpvane.za purvi put 4uvam i vijdam tolkova otgovoren lekar.4oveka ne spi dni na red,za da e na razpolojenie na pacientite si.toi ima staq v AGO-velingrad i spi v neq samo ako nqma rodilki.a tova da nqma rodilki e po4ti nevuzmojno.denono6tno raboti i prekaleno mnogo se interesuva ot sustoqnieto na rodilkite sled rajdane.li4no az vi zaqvqvam,4e ako trqbva da rajdam pak 6te oburna zemqta,no 6te rodq pri istinskiqt profesionalist,a imenno pri d-r Staikov.ne vqrvam na nito edin uprek sre6tu nego bilo to v li4en ili profesionalen aspekt. vqnq 6tereva ot velingrad.

#69 vanq 6tereva в Сряда, 18 ноември 2009 19:40

Blagodarja.Svarzahme se s doktor Stajkov.

#68 niki в Понеделник, 16 ноември 2009 16:17

0359/54561

#67 ....... в Понеделник, 16 ноември 2009 11:41

Obazdahme se do tam.Taka i ne mozahme da se svarzem s nego.Polovin den ni vartjaha ot telefon na telefon.Nakraja se otkazahme.Cjalo ljato ska4am ot lekarstva na lekarstva prepisani mi ot d-ri v Kardzali.Bila sam pri d-r Stajkov o6te kato rabote6e v Pazardzik.Strahoten specialist.Stra6no mnogo mi pomogna.Molja za telefon na kabinet ili otdelenie.

#66 niki в Събота, 14 ноември 2009 23:21

в общинската болница във велинград

#65 ,,,,, в Събота, 14 ноември 2009 22:24

kak da se svarza s d-r Kanario Stajkov Az sam v Krumovgrad Kade to4no raboti Stajkov

#64 niki в Събота, 14 ноември 2009 12:04

dabe mi vas kakvo vi interesuva.

#63 velislava в Четвъртък, 12 ноември 2009 22:51

Той /д-р Стайков/ си е много добър лекар и сега.

#62 М.В. в Вторник, 03 ноември 2009 10:22

be6e dobar lekar dokato ne se namesi maika mu

#61 mimito666 в Неделя, 01 ноември 2009 16:08

Mnogo e udobno da si izmiesh racete s niakoi koito ne podozira nisto nali!

#60 As в Сряда, 21 октомври 2009 10:33

lidiq prestani da pi6e6 tezi gluposti za doktora i za tanq-tq e mn gotina,a ti ostana izpolzvana i zahvarlena

#59 = в Вторник, 20 октомври 2009 20:31

Ха-ха Лудият Канарио пак се изяви.Нали имаше гаджета манекенки,някакви си красавици -къде са?Развежда по града някаква петнясана грозотия,която не е особено приятна за гледане,пък за другото да не говорим.Но наистина трябва да е "голям"мъж за да ляга с това чудо.До нея дори невзрачната Спаска е първа красавица.Ах докторе пак стана за смях останаха ти само празните големи приказки.Но нали знаеш,че колкото от по-високо паднеш,толкова повече боли!

#58 Пепо в Вторник, 20 октомври 2009 12:08

ami kaji gi tezi novini-ted-za tezi-sekssimvoli-lubovnici-priijda6ti v otdelenieto da pritesnqvat doktora

#57 anonimen в Понеделник, 12 октомври 2009 20:25

kakvo staqva s seks simvolite na obswinsko radio.ima oswe novinki.

#56 ted1984 в Понеделник, 12 октомври 2009 16:32

da be ti i tova li znae6.mi mnogo znae6 togava.samo 4e ako sam mu bila v legloto edva li 6tqh da se izkazvam polojitelno za nego,po prostata pri4ina 4e sam BILA,no mai ti tova ne si precenila.kakto i da e ne samo 4e ne sam bila,no moga da kaja 4e na teb ti se 6te da si bila.a vij az tezi jelaniq ne sam gi imala i nqma da gi imam.tam e razlikata mejdu nas,i....ha ha savsem ne e malka.polojitelno ima6 nqkoi neosa6testveni meraci.pogriji se za tova i togava pi6i,4e da ne ti li4i tolkova frigidnostta.

#55 velislava в Понеделник, 28 септември 2009 19:59

"велислава",аз не сьм му била в кьщата но ти сьс сигурност си му била в леглото

#54 Надя в Понеделник, 28 септември 2009 16:55

v kraq na krai6tata vseki pravi izbora si sam.na nikoi ne mojete da otvorite o4ite.vseki si e razli4en stiga ve4e gluposti,da ne ste mu bila v ka6tata ta da znaete vs tezi ne6ta.

#53 velislava в Сряда, 23 септември 2009 20:21

Нямам мнение дали Канарио е добър като лекар, но дано не ви се налага да го опознавате като човек. Няма нищо човешко в баща който не се интересува и не обича собственото си дете само защото има психични проблеми, а на всички е ясноq че ги е наследило от него. Нали затова го остави и жена му, обвинявал я, че е родила такова дете. Този същият велик "баща" дори и не познава дъщеря си, не я е търсил никога!!!Но вашите жени още не са разбрали какъв пълен боклук и абсолютен егоист е този човек. Случайно го видях на автогарата с едно страшно хубаво и много младо момиче, което сигурно е от града защото го изпращаше на автобуса. Жал ми е за младостта и красотата му защото явно не знае с кого се е забъркало, а е ясно че имат връзка. От него може да очаква само проблеми и неприятности, ще й съсипе живота. Дано прочете написаното, защото не го познавам за да му отворя очите!

#52 Надя в Сряда, 23 септември 2009 10:04

Доктор Стайков си е доктор на място, професионалист е, просто няма място за коментар. Всичко изписано против него е от злоба, завист и ....... Относно личният му живот - просто не се коментира, има право да бъде с която той си пожелае. Пациентка съм на доктора и го пиша от личен опит - ПРОФЕСИОНАЛИСТ В ГИНЕКОЛОГИЯТА И В ДРУГИ ОБЛАСТИ НА МЕДИЦИНАТА. Такъв доктор заслужава АГО. Добре, че Господ ни го прати на нас.

#51 Мими в Петък, 11 септември 2009 18:52

nafraskali ot drugata stranica glupostite tuka i mislqt 4e sa nai velikite.selqni takiva,nali znaete 4e ku4etata si laqt kervana si varvi

#50 velislava в Петък, 11 септември 2009 00:10

che ot kade znaesh kakav chovek sam be?

#49 velislava в Петък, 11 септември 2009 00:07

Vie normalni li ste taka d obijdate doktora,zna4i ne ste bili nikoga negovi pacienti.ne ste nared,tova ne e psihiatri4na klinika,a ginekologi4no.Idete da si izkarvate ludostta drugade

#48 karla в Петък, 11 септември 2009 00:04

Smeshno e nqkoi anonimen da iska az da si napisha istinskoto ime.Losho e kogato hora bez obrazovanie,koito si nqmat i hal haber ot neshto da imat mnenie za sashtoto.Che shtom kato se smeqt na negovite diagnozi,postavqite si sami togava po dobri,da ama samo che she trqbva da se saobrazite i s tova 4e ste neveji,dve mneniq nqma po tozi vapros.Bih mogla da razbera ako imahte obrazovanie v oblastta na zdraveopazvaneto,za da moje da se obosnovete po nqkakav nachin,da kritikuvate dori i da obijdate,ama kade ste tragnali sas ednata si prostotiq i zavist bosi prez tranite.Razsmivam se samo kato se setq za vas,pri misalta 4e moje da sashtestvuva podobno neshto.

#47 velislava в Четвъртък, 10 септември 2009 12:17

vilislava napi6i si istinskoto ime , nie si te znaem 6to za 4ovek si

#46 anonimen в Сряда, 09 септември 2009 19:16

q,radi4ev bil v otpusc i vie myl4ite,a,ne se natqgate

#45 ние в Сряда, 09 септември 2009 12:59

E to za6toto e mnogo kadaren tozi Staikov, za tova mu se smeiat v Pazardjik na diagnozite s koito izpra6ta pacientite!!!

#44 Niakoi в Вторник, 08 септември 2009 18:11

Baza za sravnenie vsashtnost nqma,ne moje da se sravnqvat dvamata,zashtoto na parviqt se slusha samo dumata,a vseki si znae negovoto.Dokato pri vtoriq ne stoqt taka neshtata,ot dumi do deistviq i rabota imaaaa......Radichev 6te mi hvalqt vsqka 2ra jena operirala se pri nego pristiga s vazpaleniq pri Staikov,taka 4e ne znaite mn bolni mozaci.4e Staikov e tozi koito mu opravq barkotiite

#43 velislava в Понеделник, 07 септември 2009 21:48

Защо така плюете доктор Стайков?Аз съм негова пациентка и съм много доволна от вниманието му.Наскоро родих в отделението и съм му безкрайно благодана за всичко което направи за мен.Всичко друго е без значение.

#42 Вени в Понеделник, 07 септември 2009 20:47

vsi4ki v pz gopoznavame.moje da e nau4il zanaiata,no toi e psiho bolen

#41 kabelario в Четвъртък, 03 септември 2009 14:01

Как може да сравнявате д-рРадичев и Стайков.Вторият може и да е добър специалистн но е абсолютен глупак и не струва нищо като мъж.Позволи на една безлична и проста акушерка Спаска да го направи за подигравка пред всички.Разказа го по целия град че в отделението става каквото каже тя,работи само каквото си пожелае,има привилегии защото докторът е лесен за манипулация.Дори щяла да вземе и мястото на старшата акушерка.Ако беше малко по умен този Стайков нямаше да позволи да му се качи на главата дори и да си ляга с нея.Тя да беше някоя красавица да го разбере човек ами то на нищо не прилича!!!В отделението на д-р Радичев поне се слуша неговата дума

#40 анонимен в Четвъртък, 03 септември 2009 10:01

Ami da sadba e,na takiva kato vas nqma ugodiq.mai doktora e za sajalenie deto e popadnal na vas,a ne vie na nego.az govorq ot opit,a vie ot zloba

#39 velislava в Сряда, 26 август 2009 23:52

Be hora 6to se zanimavate s tezi gluposti.D-r Staykov ne e nikakav doktor, az sam edna ot jenite v Pirdop , koito naistina si izpatiha ot nego.Kato ne znaete ne govorete.,moje da e dobar v specalnostta si, no povqrvayte, samo taka izglejda...........V na4aloto i nie si mislehme taka .Sajalqvam , 4e popadnah v negovite race .No tova e sadba.

#38 Аз в Сряда, 26 август 2009 14:50

mai se zapocha voina

#37 cc в Сряда, 26 август 2009 08:56

Ami da priemam zabelejkata,no az sam obektivna.Pacientite bi trqbvalo da se interesuvat ot profesionalizma na lekarite,a ne ot tova koi s kogo spi.Tova e smeshno,D-r Radichev ne e tolkova dobar,idete da vidite kak sa zakovani prozorcite.ups sajalqvam,vie sigurno ste vijdali,nali se smqtate za kompetentni kakto izglejda.toi 6te umori pacientite ne ot drugo a ot lipsa na kislorod,az ne kazvam 4e e lo6 lekar,no zavistta e golqma rabota.

#36 velislava в Вторник, 25 август 2009 18:02

vav velingrad tozi se pravi na golqm mug i golqm specialist

#35 .... в Вторник, 25 август 2009 14:23

pirdopskata gildiq za6to mal4i,kajete ne6to

#34 ..... в Вторник, 25 август 2009 14:05

Parvo na parvo se nau4ete na gramatika.Znaete li 4e vsjko novo izre4enie se pise s GLAVNA pukva.Vtoro na vtoro dokato bese D-r Radi4ev vsi4kite Vie ot tova otdelenie bjxte mazni s nego kogato imaxte nujda ,vsi4ko bese okei nali taka.Sega doide tozi Staikov i zapo4naxte na nego da se maznite nali taka.Ne se pritesnjvaite za vseki vlak si ima patnici.

#33 az в Понеделник, 24 август 2009 19:48

maika mi e pacientka na D-r Staikov,po dobar ot nego nqma da namerite.negoviqt profesionalizam i na4in na rabota e rqdko sre6tan,za6to sa tezi komentari?vie ste psihi4no bolnite i vsi4ki ste ot kontingenta na Radi4ev,osven tezi ot pirdop.sramota e da ste tolkova zli kam nqkoi za kogoto lekarskat profesiq e ne prosto rabota a prizvanie.blagodrq D-r Staikov...za vsi4ko

#32 maq в Понеделник, 24 август 2009 00:18

iskam da vi kaja,4e strashno mnogo gre6ite i ne razbiram ot kade idva nedovolstvoto vi.d-r Staikov e strahoten profesionalist,za6to se mesite v li4niq mu jivot.radvam se,4e doide pri nas vav Velingrad.imahme nujda ot to4no takav lekar za da zaprili4a tova AGO na bolnica i vseki savestno da si var6i rabotata.razlikata e ogromna.blagodarq na D-r Staikov za dobroto otno6enie i za grijite koito polaga kam pacientite.

#31 velislava в Събота, 22 август 2009 09:38

"Г-н Доктора", започнал да си показва рогцата и там вече......... Няма ли най-накрая,някой да му "сипе" на него, а не само той да се гаври с хората??!!!

#30 anonimen в Сряда, 12 август 2009 08:14

Канарио, аз имам дъщеря. Ти имаш ли?

#29 Д-р ??? в Неделя, 09 август 2009 18:03

Браво докторе!Този път добре си я избрал да ти вдигне реномето,че с невзрачната Спаска съвсем ти смачкаха мъжкото достойнство!!!Дългокраката мацка от радиото е супер,но никой няма да ти се върже.Тук всички се познаваме и на всички е ясно че тя няма да се задоволи с твоята мизерна болнична стая.Покрай нея обикалят големите риби и йпредлагат звездите,а ти дори кола нямаш бе мухльо.И без това си затънал в мръсотия до шията поне не ставай смешен.

#28 Аз в Сряда, 05 август 2009 09:27

ОТ СТАЯТА НА ДОКТОРА ИЗЛИЗА И СЛУЖИТЕЛКА НА МЕСТНОТО РАДИО-ЛИДИЯ,ДАЛИ ЗНАЕ СЬПРУГА И

#27 АНОНИМНА в Четвъртък, 09 юли 2009 12:46

Zdraveyte! I az sam biv6a pacientka na tozi doktor, no da Vi kaja, mina edna godina i o6te ne moga da zabravq ko6mara koyto prejivqh m.Fevruari 2008g.Ili da badem po to4ni 10.02.2008g.No ne iskam da se vra6tam nazad.Samo 6te Vi kaja.....Nedeyte da govorite , kato ne znaete kakvo se slu4i.Az ne sam edinstvenata.Prosto tozi 4ovek mi razbi jivota za otricatelno vreme.Dori i kam razni institucii se obarnahme, i pak ni6to.Vsi4ki si mal4at.No znaete li? Ima Gospod!Tozi 4ovek nqma ostane nenakazan.Jalko 4e sega e pri Vas . Vsi4ko napisano za neg e istina!Vsi4ko! Tova za men ne e 4ovek................Jalko za sega6nite mu pacientki.Samo tova moga da kaja, sled kato Az ve4e bqh negova pacientka.Imam dosta za razkazvane. Ako nqkoy iska da uznae pove4e, moje da se obadi na biv6ite mu kolegi ot Pirdopskata bolnica. A i ne samo tam...6te se ujasite,ako raberete kakvi ne6ta e var6il v dosta gradove.

#26 Ani ot Pirdop в Вторник, 23 юни 2009 10:06

Бивша пациентка съм на д-р Стайков, защо пишете лъжи и неверни неща за него. Той е професионален гинеколог, в града няма друг като него. Разберете истината за Пирдоп и тогава пишете. Защо се бъркате в личния му живот, той си е негов и ще бъде с която си иска. Ние пациентите ще го гледаме в професионален аспект. Думите не ми стигат да му благодаря за всичко, което направи - раждане и пластики.Той е невероятен, има златни ръце.Отношението му към пациентите е неописуемо-такова внимание обръща, че дори и в големите болници го няма.С две думи перфектен, роден си е за ДОКТОР! БЛАГОДАРЯ ВИ ДОКТОРЕ!

#25 maria в Понеделник, 22 юни 2009 16:05

Q vij tiii, koy se e poqvillll?Leleeeee, toq fen e vav Velingrad!I si e pusnal kosata hahahaha. Kak moje da za6titavate takav psihopat be hora?Za6toto, toy ne e doktor, a psihopat!!!Dori 4ovek ne moje da se nere4e.4udovi6te e to4nata duma!

#24 anonimen в Понеделник, 22 юни 2009 13:22

Да, и аз съм напълно съгласна с Анета , Петя и останалите срещу ПРОСЛОВУТИЯ Стайков.Не заслужава да го наричат доктор.Наистина , поинтересувайте се какво направи в Пирдоп този господин.И не само там.В доста градове се е проявел, но блокираха сайта в който много жени пишеха.Незанайно защо?!И институциите не помогнаха, не обърнаха никакво внимание.Всички са един дол дренки.Но наистина Стайков е голям мошенник.Меко казано.Това е чудовище.Някои жени са имали невероятен късмет, а тези от Пирдоп си останаха с кошмарите и болката.Толкова жени осъкати този човек, че наистина не знаем как никой не обърна внимание на нещата които вършеше той.И да , Анета от Пазарджик е наистина права.Това е поредната жертва, която си е намерил.Докторката от Пирдоп си остана самичка сега, а той забегна на "ЛОВ" за нови жертви. Няма ли кой да обърне внимание на този човек?Кой го пази толкова?Това е нечовешко бе хора.......

#23 Аз в Понеделник, 22 юни 2009 13:01

Аз съм от Пазарджик и познавам добре Канарио Стайков.Трябва да ви кажа че и тук няма кой да каже добра дума за него.Неговия проблем е че парадира с това че е най-великия лекар и най-големия мъж,което е смешно защото не е нито едното,нито другото.Той е просто един мръсник с комплекси и всеки който се забърка с него изгаря.Ето че и тук си е намерил глупава акушерка,която да му запълва времето,но тя трябваше да се поинтересува що за човек е той преди да рискува семейството си.Той живее с една любовница тук в Пазарджик и с друга в София.Най -смешното е че разказва по града че във Велинград имал страхотно гадже,бивша манекенка много красива,която била журналистка и щяла да се разведе заради него.Ясно е че тази жена се разминава доста с описанието на Спаска и съществува само в неговия болен мозък.Сигурна съм че една красива жена,при това журналистка би се поинтересувала от неговата личност и дори и да я е имало би го наритала,защото няма какво да й предложи.Какво ви говори това-кой мъж може да си фантазира и измисля несъществуващи красавици само за да доказва че е нещо,което всъщност не е?Внимавайте велинградчани

#22 Анета в Понеделник, 22 юни 2009 09:48

Боли ме за общинската болница,но това което става в родилно отделение е под всякаква критика.Затова д-р Тиков много ще ни се подиграва,защото събираме всякаква измет.От къде намериха този ненормален Стайков.За мен той е пълен комплексар зада придърпва в стаята си акушерките само защото са му под ръка и са зависими от него,пък за пациентките да не говорим.Поинтересувах се за него и разбрах че е вършил същите безобразия и в Пирдоп изатова са го изгонили.Време е д-рТашев да се заеме с него иначе ще сигнализираме по-висши инстанции и медиите,защото общественото недоволство срещу този психопат расте

#21 Петя в Петък, 12 юни 2009 10:27

Ами да съгласна съм с тази госпожа или госпожица Вили.Идете и вижте новото АГО Здраве Докторите са на ниво,персоналът също - момичетата работят и обслужването е много по добро отколкото в онзи -хан а бих го и нарекла БЪРДАК.Скъпи Дами погледнете реално на нещата и изберете по доброто.Успех на всички раждащи.ПОМИСЛЕТЕ

#20 mariana в Четвъртък, 11 юни 2009 16:54

Ми защо ходите там, като има толкова кадърни местни доктори в града?

#19 Вили в Четвъртък, 11 юни 2009 15:26

6to za lekar e tozi,toi e psihopat i niakoi triabva da go spre.Niama miasto v grada ni za6toto podmamva i pacientkite kam staiata mu pod predlog 4e im pravi usluga sled kato sa neosigureni,no ne si dava smetka 4e grada ni e malak i tuk vsi4ko se razbira.Jenite ve4e gi e strah da hodiat tam pri tozi izrod.Toi e pozor za bolnicata ni.

#18 anonimen в Четвъртък, 11 юни 2009 10:22

Защо така плюете доктор Стайков?Аз съм негова пациентка и съм много доволна от вниманието му,но съм възмутена от липсата на всякаква етика у тази акушерка Спаска.Наскоро родих в отделението и тази същата акушерка остави бебетата без да ги прибере повече от два часа .Колежката и напразно я вика и търси по всички стаи в отделението.Всички родилки бяха възмутени.После случайно видях че излиза от стаята на доктора,това вече се знае не само в отделението но и в цялата болница-тя се затваря с него в стаята му през работно време.Колко ниско трябва да падне една семейна жена,за да върши подобни неща на работното си място?Но това говори зле и за доктора-мъж,пък бил той и свободен,който държи на себе си и на името си не може да позволява подобно нещо.По този начин той ще загуби уважението на подчинените си и пациентите.Това е болнично заведение а не бардак-ВЪЗМУТИТЕЛНО Е!

#17 пациентка в Сряда, 10 юни 2009 16:03

ВНИМАВАЙ ДОКТОРЧЕ!Тукашните мъже не обичат да се подиграват с жените им.Тя може да е всякаква-предлага се на всички ,с криви крака е пък и малко гърбава-знаем си я ,но е майка на децата му.Пирата се връща и ще ти откъсне главата,Велинград вече е тесен за тебе.Що си не седя мирно бе психо и без това целия си омазан с мръсотия и кво друга по-хубава не ти обърна внимание,нали,но и тук не случи на съпруг

#16 Борис в Вторник, 09 юни 2009 15:21

Не познавам този лекар но откакто е тук много се изписа за него и все негативи.Сигурно е напакостил на много хора,защото никой няма да седне да пише просто така.Но все пак трябва да сме обективни,защо го обвинявате че говори за тази Спаска.Че нея всички си я знаем,колко се влачи след Чешмеджиев,беше за смях в Хигията,сега пак е посмешище на цялата болница.Щом не се спира пред женените какво остава за разведените.Но ще създаде проблем на този лекар,защото никой мъж не е съгласен да изпишат жена му ,а това ще стигне до мъжа й.Тогава докторът ще трябва да се инесе от града тихомълком,както от Пирдоп.След всички гадости изписани за него само един тякъв скандал му липсва за да се срине името му тотално

#15 анонимен в Четвъртък, 04 юни 2009 14:48

Този д-р Стайков е абсолютно ненормален и всеки,който го познава ще го потвърди.Той е с психични проблеми,които е наследило и детето му и неслучайно е гонен от много клиники в страната.Вече и тук си показа същността и хората разбраха колко струва.Жалкото е че заради този мръсник ще пострадат много хора и най-вече акушерката Спаска на която ще отиде семейството.Тази гад я разказва навсякъде че върви след него като кучка пък той видите ли големият мъжкар я намира за невзрачна

#14 анонимен в Сряда, 20 май 2009 14:48

Gospojo ili gospojice Mimi Valkova,tozi Dr. Staikov neznam kolko go poznavate oba4e toi e lud za vrazvane.Gad ot vsjkade .Izgoni docenta,izgoni i mladi4kata doktorka 4itakova.Sega ste vidim oste koi ste izgoni.Kakav e tozi toi koli ,toi besi da ne e bog be ili mu se iska da bade.Ne se pritesnjvaite oste malko ste si pokaje i drugite ruga no samo tarpenie ste propiskat i drugi xora ot tozi manipulator.

#13 njkoj в Сряда, 13 май 2009 00:58

Ятози хубавец се е появил и във Велинград.Знаете ли колко жени брактиса във Пирдоп.И се измъкна тихо мълком.Но вече те намерихме Канарио.Очаквай скоро време включване.Лично ще те линчуваме.И господ няма да ти помогне.

#12 От Пидопската гилдия в Вторник, 05 май 2009 16:32

Браво. Най-после някой да каже добра дума. Само на злобните коментари да спомена, че перфектен човек няма. А докторската професия е отговорна и трудна. Когато доктор направи грешка някои го приемат много лично. Много ми е интересно дали всички недоволни мислят, че доктор който и да е би направил нарочно грешка... Безгрешни няма! Това е.

#11 Spas в Събота, 02 май 2009 23:39

Познавам Д-р Канарио Стайков от професионална гледна точка, защото при него родих с операция и 4 месеца след това ми направи две пластики абдоминална и влагалищна. Това е един изключителен доктор-гинеколог, няма друг като него в града и напълно заслужено дадаха на него наградата за доктор гинеколог на Велинград на Бабинден. Благодаря на Господ, че попаднах в неговите ръце! И не говорете глупости и лъжи за него, просто не го познавате като професионалист. Благодаря още един път на д-р Стайков!

#10 Мими Вълкова в Събота, 02 май 2009 23:05

Ами пак някой със връзки и рушвети хубаво е да се запознае общественосат в Велинград със този измамник и кретен-сатрап!! Такив3а като него "мимикрират"и се уреждат навсякъде! Страната ни няма нужда от такива "фашисти" псевдо лекари!

#9 Анонимна в Петък, 06 март 2009 20:17

А някой знае ли кой е избрал този..човек..за тази награда? Не мога да повярвам, че е навредил на толкова хора и все още е на свобода и решава съдбите на хората чрез практикуване на една свръхотговорна професия!

#8 Spas в Петък, 06 март 2009 11:50

8 коментара. Коментирай тук!: Анонимен каза... Отделението си няма късмет с доктори и това е! Дано някой от ръководството на болницата добие смелост и излезе с обръщение, защото точно сега не им трябва много да си мълчат! Сряда, Април 09, 2008 Анонимен каза... Кой ще излезе със обръщение,кой ще има тази смелост,главната ли лекарка Джурова,та и тя е в кюпа.Тя ако беше читава,от както е станала главна лекарка,до сега да е изкарала болницата от кризата в която се намира.То не е като това да си сменяш тоалета и очилата според тоалета всеки ден,то с е иска акъл,чест и достойнство за тази работа. Четвъртък, Април 10, 2008 Анонимен каза... МИСЛИТЕ ЛИ ,4Е НЯКОЙ СВЕСТЕН ЩЕ ДОЙДЕ В НАШАТА ЗАТЪНАЛА В КАЛТА БОЛНИЦА.КОЙ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ СЕ ПОЯВИ ТОЗИ ЛЕКАР....?АКО БЕШЕ МНОГО КАДЪРЕН СЪС СИГУРНОСТ НЯМАШЕ ДА БАДЕ ТУК. Четвъртък, Април 24, 2008 Анонимен каза... vsa6tnost ,za6to obsajdame samo edin lekar,ta az smqtam ,4e po4ti vseki vtori lekar ot tazi bolnica e vreme da si xodi u doma. Събота, Април 26, 2008 Pirdop blog каза... Трябва да бъдем малко по-умерени в коментарите за нашата болница и за лекарите в нея! Трябва да ни бъде ясно, че тя няма как да бъде на нивото на столичните болници и не може да искаме от лекарите в нея чудеса. Хората са свикнали да мислят, че лекарят всичко ще оправи, но и те са хора, и те правят грешки. При условие че българинът няма никаква здравна култура и ходи на лекар чак когато легне на легло не бива да се търси вина само в лекарите. С всичките си негативи болницата в Пирдоп е нужна и ще продължи и занапред да бъде нужна на населението в района. Наистина ако някой лекар прекалява може да има голямо недоволство срещу него, но не бива да слагаме всички под общ знаменател. Понеделник, Април 28, 2008 Анонимен каза... Канарио Милков Стайков е със купена диплома -Пзате се от него Това е един комбинатор и измамник луд за вързване! За сведение се поинтересуивайте от ПРИСЪДЕТЕ МУ ИЗДАДЕНИ В ПАЗАРЖИШКИ СЪД КАКТО И ЗА СИГНАЛИТЕ ЗА НЕГО ДО ПРОКУРАТУРАТА В ПАЗАРДЖИК! ПАРИТЕ ВЗЕТИ КАТО РУШВЕТ ОТ ПАЦИЕНТИЕ РАЗДВА СЪС ЗАОПИСНИ ЗАПОВЕДИ КЙОТО В ПОСЛЕДСТВИЕ СЕ ПРЕЗАПИСВАТ И СУМИТЕ "НАБЪБВАТ"СЛЕД КОЕТО ТОЙ СЕ ПРАВИ НА АДВОКАТ И СЪДИ ХОРАТА ЗА НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ СУМИ ПРИМЕР-АНГЕЛИНА КРЪСТВЕА -ОСЪДЕНА НА 7 ГОДИНИ ЗАТВОР ЗААРАДИ НЕВГОВИ "МАШИНАЦИ"ДОВЕРИЛА МУ СЕ ЗА БИЗНЕС СЪС НЕДВИЖИМИ ИМОТИ БИЛА НЕГОВА ЛЮБОВНИЦА.СЪГЛАСИЛА СЕ ДА УБИЯТ ДЕТО КОЕТО СТАЙКОВ ПРАВИ ПРОФЕСИОНАЛНО И СЪВМЕСТНО СЪС ДОКТОРА ЗА ДА СА ЗАЕДНО СЪС "ЗАРАБОТЕНИ" ПАРИ НО В ПОСЛЕДСТВИЕ ДОКТОРА Е ИЗОСТАВЯ И ДОРИ УСПЯВА ДА Е ВКАРА СЪС ФАЛШИВИ"ЗАПИСНИ ЗАПОВЕДИ"КОЯТО ТЯ МУ СЕ ДОВЕРИЛА ДА РАЗПИШЕ В ЗАТВОРА...!! ДЕЛОТО ЗА ТОЗИ СЛУЧАЙ СВЕ ГЛЕДА ОТ СЛЕДОВАТЕЛЯ ВЪЛЧЕВ В ПАЗАРДЖИШКАТА СЛЕДСТВЕНА СЛУЖБА! СЪЩИЯТ СЛЕДОВАТЕЛ СЕ ЖЕНИ ЗА СЪПРУГАТА НА СТАЙКОВ! СТАЙКОВ МНОГОКРАТНО ЗАПЛАШВА СЛЕДОВАТЕЛИЯ И ПРЕДИЗВИКВА ПРОВЕРКИ! СТАЙКОВ ЗАПЛАШВАЯ СЛЕДОВАТЕЛЯ СЪС САМОРАЗПРАВА И УБЙСТВО! ДА ВИДИМ КАКВА ЩЕ Е РАЯЗВРЪЗКАТА ЗАЩОТО КОМПЕТЕНТНИТЕ ОРГАНИ ВМЕСТО ДА "ЗАТВОРЯТ"ТОЗИ ЛУД ПСЕВДО ЛЕКАР МУ ПОЗВОЛЯВАТ ДА СЕ ПШОДВИЗАВА КАТО"АДВОКАТ"ПО СЪДИЛИЩАТА!! Неделя, Август 10, 2008 Анонимен каза... Радваме се, че поне засега пирдопчани се спасиха от него...

#7 Анонимна в Петък, 06 март 2009 11:48

Относно д-р Стайков този Канарио Стайков е безотоворен баща Същият има болно дете на 16 годинисъс психични отклонения Така избранияят за "супер генеколг"не се грижи със години за болното си дете живее със любовницата си и е гонен от много клиники в страната за арогантност,некадърност и злоупотреби! Нека и във Велинград го проучат защото след време ще съжаляват за това че са го приели изобщо в градът си! В периода работел в Либия същият този пишман д-р Стайков се е хвалел ,че там е сътрудничел при рзпити на полицията със свойте"лекарски"умения да се измъчвт политическите противници на режима! като той със спринцовак е вкарвал в тестите на мъжете студена вода За да не бъде подведен за кражба на златни накити на своя колежка със която е живял на семейнНи начала Както е бил хванат също да вари ракия и продава в Либия! Това е един фанатик на Партия "АТКА" МОЖЕ ЛИ НА ТАКЪВ ЧОВЕК ДА СЕ ПОВЕРИ ЖИВОТА НА ДЕЦАТА НИ И ЗДРАВЕТО НА СЪПРУГИТЕ НИ?!! НА ЕДИН БОЛЕН МОЗЪК!!

#6 Вълчев в Петък, 06 март 2009 11:37

КОЙЕ КАНАРИЙО СТАЙКОВ ТОВА ЕДНИН МОШЕНИК ИЗГОНЕН ОТ ПИРДОПСКААТ БОЛНИЧ З ДАЛАВЕРИ И НЕЗНАЙНО КА С ПРОМУШИЛ В ВЕЛИНГРАДСКАТА АГЕ? ТОЗИ ЧОВЕК Е ЗАТЪНЪЛ ДО ГУША В ЛАЙНА ТОЙ Е ДОКАЗАНО ЛУД ПРЕБИВАЛ БИВШААТ СИ СЪПРУГА Д-Р РОСИЦА СТАЙКОВА ЗАМЕСЕН В АЛАВЕРИ ЗА ИМОТИ СЪС МОШЕНИЧКАТА АНИ КОЯТО Е В ЗАТВОРА ТОЙ БЕШЕ ОСЪДЕН НА 15 ДНИ ЗАТВОР КОЙТО ИЗЛЕЖА ЗА ОБИДА НА СЪДА В ПАЗАРДЖИК ТОЗИ ЧОВЕК Е ЗА ЗАТВОРА ИЛИ ЛУДНИЦАТА И НЕ МОГА ДА ПОВЯРВМ НА ОЧИТЕ СИ КАК ТОЗИ ЧОВЕК Е ДОПУСНАТ ДА ПРАКТИКУВА КАМО ЛИ ДА Е ЗАВЕЖДАЩТ АГО?? ПРОЧЕТЕТЕ ЗА НЕГО ПОВЕЧЕ В ПРИДОПСКИ НОВИНИ!!

#5 ЛАРСОН в Петък, 06 март 2009 11:20

Браво! Велинград е известен с празненствата си на Бабинден. Вижте само колко колоритни са всички участници в носии! Традициите трябва да се пазят. Виждам, че има коментари за гинеколога. Не знам кой е той, но мисля, че трябва да обърнем повече внимание на певческите и танцови изпълнения и привидно доброто настроение в Общината.

#4 Spas в Сряда, 18 февруари 2009 21:47

Az ne poznavam tozi chovek no vijdam che ima otricatelni mneniq za nego. Obqsnete zashto?

#3 oshte_edin_anonimen в Петък, 06 февруари 2009 21:27

Mi 6to za ginekolog e tozi? Horata se radvat 4e sa se otarvali ot nego,a tuk go veli4aete!!!

#2 anonimen в Петък, 06 февруари 2009 14:52

mnogo mi e bolno 4e izbraxte akuser na godinata tozi Dr.Staikov .Ama kakav akuser na godinata ta toi e dosal edva krajt na godinata i hop-Akuser.Vie ot obstinata sas vsi4kijt li ste .Smee vi se celijt grad .Sramota .Za sram stanaxte.

#1 anonimen в Вторник, 27 януари 2009 22:24

Изпратете коментар.

Вашето име (псевдоним):

:):Dlol  :(:<  huh  thumbdownthumbup  c

Вашият имейл:

 Екипът на Градвелин.ком си запазва правото да изтрива коментари по собствена преценка. При неточности в публикациите, моля информирайте ни по скайп или имейл.

 

Тази страница е защитена от Закона за авторско право и сродните му права. Никоя част от тази страница не може да бъде използвана под какъвто и да е начин без изричното, писмено съгласие на авторите.

© 2009-2010 - Gradvelin.com - Велинградска медийна и информационна агенция - Всички права запазени