Велинград e спа столицата на Балканите. Всичко за Велинград ще откриете тук - Новини и личности от Велинград, бизнес и туризъм...

Отново бедствено положение във Община Велинград

07 февруари 2012, Вторник | 18:14 | прессъобщение

В община Велинград бе обявено бедствено положение

Заледена улица във ВелинградВъв връзка с получени сигнали за наличието на усложнена зимна обстановка на територията на община Велинград, бе свикано заседание на Кризисния щаб към общината, което започна в 11.00 ч. на 07.02.2012 г. На заседанието бе взето решение да бъде направен обход от няколко групи с представители на щаба за извършването на проверка на място на постъпилата информация.

За 14.00 ч. бе насрочена втората част на заседанието с докладите на екипите. По техни данни е непроходим пътят за Абланица и Цветино от отклонението до главния път. Пътят Пашови – Кръстава е проходим, но с много намалени габарити. Констатирани са проблеми за населените места и махали без достъп, които са: Кандьови, Дренкова махала, Горна Дъбева, Враненци, Биркова, Чолакова, Льотева, Горна Биркова, Далова и Джиханова махала, Бозьова. До 15.30 часа  в останалите места авариите са отстранени.

Няма електрозахранване в Мечо корито, но се работи по отсраняването на проблема. Съществува проблем с кабел в посока Куртово, тъй като там  снегонавяването е голямо. Екипи работят по установяването на аварията.

Предвид създадената ситуация кметът на община Велинград Иван Лебанов издаде заповед, с която обявява „бедствено положение” на територията на община Велинград за населените места Велинград, Кандьови, Дренкова махала, Горна Дъбева, Враненци, Биркова, Чолакова, Льотева, Горна Биркова, Далова и Джиханова махала, Бозьова, считано от 15.30 ч. на 07.02.2012г. до 15.30ч. на 09.02.2012г..

Коментари

Щом следиш коментарите, ти си с най-голямата уста и защитник на кмета Лебанов .Сигурно имаш емоционална , финансова или емоционална и финансова връзка бащицата Лебанов. Устата ти става за нещо друго, само за м-ет! Тъпако! Какво искаш да стане , като с язовира в село Бисер?. Да фалира общината, та после хубаво ще видиш, какво ще стане с любимият ти гостунски Кмет .Место няма ди си намери ни във Велинград, ни в България. Ще го прокудят в дън гори телилейски, да знаеш

#73 в Сряда, 15 февруари 2012 12:53

Защо досега несте се опитали да станете кметове да видим,колко Ви искат хората.Трима тарикати,като Вас се пробваха и барабар с парите си ги видяхме колко струват.Като сте толкова кадърни да Ви изберат,управлявайте,работете без заплати в ползу роду, чистете снега с поглед или с големите си усти защото те за друго нестават.Сигурно,ако и за друго не ставате пак кмета и общински съвет са виновни.Ако поне малко ум имате да преценявате нещата и да знаете за какво става въпрос щяхте да усъзнаете,колко сте смешни с великите си наивни расъждения и незнание.

#72 в Вторник, 14 февруари 2012 19:58

69 наистина е ДА,даже ако може и по два три пъти на вечер да е да,направо няма да има цена!А честит Свети Валентин!

#71 в Вторник, 14 февруари 2012 17:33

69 ДА

#70 в Неделя, 12 февруари 2012 18:11

68 "Не е луд тоя който яде баницата а тоя който му я дава"Според теб кмета крадец ли е или будала??Според мен още не е доказано че е крадец/но има такива съмнения/,но не мисля че е и будала,защото ако беше будала нямаше да прави такива поразии!Сега отговора ми устройва ли те????

#69 в Неделя, 12 февруари 2012 15:22

до 66 , не те разбрах.а толкова просто попитах.крадец или будала,а вие ми говорите мъдрости.ако можете отговорите ми.

#68 в Неделя, 12 февруари 2012 12:41

Стига се крийте и оправдавайте като мишоци с тази криза. Я си оптимизирайте общинската администрация , а не да правите политика чрез нея за бъдещи избори. Има хора в тази администрация, които не знаят за какво са там и витаят там като свободни електрони.Като е криза, щом искате да се оправдавате с нея, трябва да е криза и за Кмета и общинската администрация. Само двумесечните заплати на кмета и заместник кметовете са 20 хил.лева.Какво вършат? Да не говорим за безброй коли, шофьорите, бензина , за краденето на ток и други нарушения, за които кмета нехае и си затваря очите. Криза ли е или не? Това е абсолютна некадърност и безхаберие. Кметът скубе , а не съветниците. А за други харчове , чрез които се източва общината, да не говорим. :n :n :n

#67 общински съветник в Събота, 11 февруари 2012 09:41

А на човека който пита кмета Крадец ли е или Будала ще отговоря с една народна мъдрост "Докато има балъци,ще има и тарикати" тоест докато има балъци които да гласуват за него,той ще бъде и Тарикат!

#66 общински съветник в Събота, 11 февруари 2012 08:03

Колега 64,явно не си наясно сработата на общинските съветници и за това ти се виждат много тия кашони с хартия.В една сесия има средно около 40 точки,всяко една точка има освен проект за решение,който понякога е от 2-3 листа и приложения към проекта за решение-това са скици,актове,обяснителни записки и тем подобни,тоест едно прокто решение може да достигне и до 30-40 листа понякога,но нека го приемем средно 10-15,.40 точки по 15 листа са 600 листа.Освен за всички 29 общински съветници,тези материали се разпечатват за кмета ,4 заместник кметове,секретар на общината икметове на кметства.Тоест на около 40 човека или 40 човека по 600 листа са 24 000 листа.В един кашон има 5 топа по 500 листа или 2500 листа.Това означава 10 кашона хартия.След като мине сесията тези вече решения се разпечатват отново в същия обем листове и се изпращата на кмета,секретаря на общината,областния управител,прокуратурата,и всеки който е заинтересован от решението /имайм в предвид гражданите,защото те касаят и гражданите на общината/ето ти ги още 2 кашона.Та това е книгоиздаделството колега.Не е хубаво когато не си запознат с дадено нещо да говориш за него.

#65 общинскисъветник в Събота, 11 февруари 2012 07:59

за сесия 50-60 топа хартия, тези са цяло книгоиздателство,бахти :? :? :?

#64 в Петък, 10 февруари 2012 16:05

Съветнико свиден, никой не ти казва да загърбиш прогреса, а да се простираш според чергата. Ако в едно семейство родителите получават минималната заплата, а детето иска айфон, с цел да бъде в крак със съвременните технологии, дали ще му го закупят? Като сте толкова напреднали в комуникациите, значи всички имате персонални компютри, и като милеете за общината, използвайте тях. Ако нямаше криза, скубете, ма сега сте като сополанковци, плачещи за телефони.

#63 в Петък, 10 февруари 2012 10:42

господа съветници,кмета крадец ли е или будала.моляви кажете ми,че не ги разбирам тия неща.само знам като обикновен гражданин,че е длъжен да спазва законите на РБЪЛГАРИЯ,а той не ги спазва даже умишлено ги нарушава. КРАДЕЦ или БУДАЛА

#62 в Петък, 10 февруари 2012 10:06

До №57 Атанас Водев,кой е разбойник и кое не го казва съдът.Ти все още не си доказал че не си разбойник защото както сам знаеш едно дело минава на 3 инстанции и най важно е какво ще каже последната а не първата.А че закопа общината с 800 000 си я закопа и не ми говори за 15 Б 18 Ц и 25 Ю,едно време и ние участвахме в авариино възтановителните работи и "Разбойника Дулев "както го наричаш ни ги плати едва през 2007 година човека и то след като вече си бяхме завели дело.Относно това дали Дулев е разбойник,то той е разбойник колкото ти.,защото като чета ти си подписал щото имало комисия ,ами при него да не би да не е имало?По голям айдук от теб няма,защото иди виж какво направиха твойте приятелчета от Транков БГ при топилата и на Сърница и ако ти харесва значи си луд.Така че спри да одиш по къси гащи за вода,облечи се малко и се радвай на живота доде някоя инстанция пак не е казала че си виновен!

#61 в Петък, 10 февруари 2012 05:09

Ами гласувахме си 20 000 за компютри защото хартията за една сесия е около 500 лв.на месец има по 2 сесии.12месеца са почти 10000 лв за хартия,освен това имаш разходи за принтера като един вал струва 1000 лв а той се изхабява на определи страници.За справка 500 лв са 10-12 кашона или 50-60 топа по 500 листа ти смятай.Тези пари ще бъдат спестени от разходите за една година и останалите 3 общината може да спести до 40-50 000 лв.Това се нарича мениджмънт!

#60 общински съветник в Четвъртък, 09 февруари 2012 17:34

До № 58 . Аз лично съм да се въвеждат всички новости за добра комуникация, независимо за кой става дума. Това довежда до пестене не само на емоционална, но и всякаква друга енергия на хората.Криза не криза, трябва да се върши работа.Оо, умнико, защо не си си обул още цървулето? Защо не си носиш потурите? Защо си си купил телевизор? Защо имаш интернет? Явно искаш да си останеш църволанко от миналия век. :L :L :L

#59 петко напетов в Четвъртък, 09 февруари 2012 11:24

Ало, общинските съветници, като сте толкова загрижени за положението на общината, защо вчера/на сесията, на която присъствах/си гласувахте 20 000 лв за нови ел. устройства, с които да си общувате??? Срамота, нали сме в криза!

#58 в Четвъртък, 09 февруари 2012 11:08

До №30 - А.Водев не си е изписвал нищо ,защото няма как и това е държавна функция-средствата след предоставяне от ПКЗНБАК без забележка ги изплати разбойника Дулев.Съветника явно е новобранец-ДА ПОИСКА СПРАВКА Б-15-от ОбА-утвърдена от МФ-там всичко си пише-касовото изпълнение на Бюджета-ЛЕБАНОВО БЕДСТВИЕ Е 7-8 мил.назад.

#57 в Четвъртък, 09 февруари 2012 09:29

До общински съветник №54. Хубаво обяснявате но акълите ги давайте не на обикновените хора , а на тези които трябва, това не е задължение на хората , а на вас.От вас искаме и конкретни действия спрямо тези, които забатачват общината вече двадесет и повече години.И не ще много акъл може малко да имаш но овреме да ти идва. Все пак щом се включвате в коментарите е добре . В крайна сметка безгрешни -няма, но поне тези грешки да не са предварително планирани. За тези борчове трябва да се пише. За какво се харчат парите на данъкоплатците.Пояснете колко се харчи за чистотата преди и след като дойде ЕКО ЛЕБАН.Искайте справка от изпълнителната власт в тази община и я огласете.Погледнете договора с ЕКО лебан и вижте какви заробващи клаузи има в него.Опитайте се да го развалите , като неизгоден.Не се ли източва общината по този начин.:o :o :o

#56 росен в Четвъртък, 09 февруари 2012 04:48

За да увелича броя на общинските съветници включили се в коментарите, и от мен една информация.Задълженията на община Велинград възлизат приблизително на 5800000лв.Сами си направете изводи,какво е направено в община Велинград и какво е ..........

#55 Общ.съветник в Сряда, 08 февруари 2012 23:51

Каквото можем, ще обясняваме. Без туй много сняг и никъде не може да се ходи... Само за информация: тук пишат 2 /двама/ общински съветника. Единият съм аз. Другият колега не го знам. Да се надяваме, че ще се наредим тук, поне едно "мнозинтсво" от 15-ина общ. съветника, да обясняваме и даваме акъли. :)

#54 Общински съветник в Сряда, 08 февруари 2012 22:40

От когато имаме Лебанов за кмет все си е бедствено положенито.Вече пета година.

#53 в Сряда, 08 февруари 2012 20:45

Общински съветник, много ми харесва как пишеш тук! Мисля, че ако излезеш с името си, само ще спечелиш. Хората биха ти гласували отново доверие при бъдещи избори, защото ще те познават като отворено за комуникация лице, което с готовност разяснява на гражданите какво аджеба се случва на сесиите и заседанията.

#52 Кокона в Сряда, 08 февруари 2012 20:23

Абе съветник кажи кои са в тоя кризисен щаб бе?Кво прави колко пари се взимат от там?Светни ни нещо по тая далавера,все пак темата е че има бедствено положение във Велинградско.......

#51 в Сряда, 08 февруари 2012 20:04

Всеки един общински съветник е станал общински съветник по собствено желание и това ,че трябва да присъства на заседания го е знаел преди да се кандидатира за такъв.Така ,че всеки е бил насно че вместо да си гледа бизнеса ще трябва да се занимава с проблемите на цялата община!

#50 общински съветник в Сряда, 08 февруари 2012 19:44

Едно заседание на една комисия продължава средно 2-3 часа а една сесия почти цял ден в зависимост от дневния ред.

#49 в Сряда, 08 февруари 2012 19:41

Ама как ще ми се виждат много! Нали това казвам, че са малко. Ако си гледахте бизнеса през това време, къде-къде повече щяхте да спечелите. М/у впрочем, колко дълго трае средно едно заседание?

#48 Кокона в Сряда, 08 февруари 2012 19:36

Браво! Смятам , че новата председателка на общинския съвет, ведно с общинските съветници от герб са по- морални и отворени към гражданите.Благодаря на тези, които дадоха пояснение по някои въпроси, защото ако не беше така хората, щяха да тълкуват погрешно действията на новите съветници.И дано по-нататък да продължават да се вслушват в мнението на гражданите, защото и от най -голямата глупост, изказана от тях, като я обърнеш обратно, може да се направи правилно заключение или да се черпи идея, която може да се приложи за общото благо на Велинградчани. Не смятайте критиките за обида или за лични нападки. УСПЕХ! :y :y :y

#47 в Сряда, 08 февруари 2012 19:34

Ако нашите 216 лв ти се виждат много какво би казала за 1600 лв заплата на кмета и 1400 лв заплата на заместник кметовете?Защото едно време имаше един кмет Фидел Беев който получаваше по 750 лв заплата и я даряваше всеки месец за децата от родопския пансион?

#46 До кокона в Сряда, 08 февруари 2012 19:30

Това кой къде как и дали си дарява заплатат е негово лично право.Аз дори и да го правя никога няма да го направя публично достояние ,защото веднага всички ще ме обвинят в популизъм и опит за евтина реклама.Мисля ,че колегите са разумни и всеки знае как да харчи парите си!

#45 общински съветник в Сряда, 08 февруари 2012 19:28

Много малко ви плащат, уважаеми съветници! 1-2-3 заседания - 216 лв. Срамота! През това време ако си гледахте нормалната работа, щяхте да изкъртите яки кинти, а ви залъгват с тия мизерни 216 лв. Искайте повече - за пропуснати ползи, докато се потите на заседанията в полза на велинградското общество.

#44 Кокона в Сряда, 08 февруари 2012 19:19

Плюете Каферинова, ама доколкото си спомням като председател на общинския съвет си даряваше половината от заплатата не знам къде. Помислете и вие за това,господа съветници- повечето от вас са бизнесмени и работещи?

#43 sel в Сряда, 08 февруари 2012 19:08

Сумата която получаваме е 216 лева на месец,без значение дали имаме една две три или пет сесии за един месец.Освен това преди всяка сесия имаме и по две комиси.Относно издръжката на общинска администрация да това е сумата за заплати.

#42 общински съветник в Сряда, 08 февруари 2012 19:01

Освен това 216 лева на месец ли получавате или на сесия???

#41 в Сряда, 08 февруари 2012 18:57

Машалла, та с тея пари почвайте да градите културния дом , бе. Та вие сте златна мина.Нема що да се чудим, че са стоите без заплати. рано или късно ще си ги получите. :n

#40 ГНЕВЕН в Сряда, 08 февруари 2012 18:57

Господин общински съветник,това ли са цифрите които копирах от сайта на общината и наистина ли това е издръжката?203 000 за общинския съвет и 1 049 000 за администрацията?Защото аз така го разбирам

#39 в Сряда, 08 февруари 2012 18:56

203 000 са за цялата година на общинския съвет ,а това горе е и издръжката на общинска администрация 1 049 000 за една година

#38 в Сряда, 08 февруари 2012 18:54

Функция “Общи държавни служби” – в т.ч. - 1 049 600 Д-ст: “ Общинска администрация” §0100-заплати и възнаграждения на персонала - 800 377 §0200-др. възнаграждения на персонала - 43 582 §0500- осигурителни вноски от работодателя - 205 641 Всичко : - 1 049 600

#37 в Сряда, 08 февруари 2012 18:53

Тези 203 хиляди лева за месец ли са?

#36 До №33 в Сряда, 08 февруари 2012 18:52

Не знам колко се плаща на тая фирма но от следващия месец подръжката на сайта на общината минав в общинския бизнес център и се надявам повече да няма такива проблеми

#35 в Сряда, 08 февруари 2012 18:50

Благодаря, това не го знаех, но как мога да получа дневния ред, за да си помисла за кво да говора. и ще ми обърне ли внимание председателката на събранието или ще каже, че няма време

#34 златна в Сряда, 08 февруари 2012 18:48

Функция ”Общи държавни служби „ 462 136 Дейност „ Общинска администрация „ § 1000 – издръжка - 258 365 Всичко: - 258 365 Дейност „ Общински съвет „ - §0200- други възнаграждения и плащания - 159 840 §0500- задължителни осигурителни вноски - 28 931 §1000- издръжка - 15 000 Всичко : - 203 771

#33 в Сряда, 08 февруари 2012 18:48

i kolko trqbva da se plati na taq pazardjishka firma? kolko im plashtate na mesec? shto neg i publikuvate tuk, kato gi ima dokumentite

#32 в Сряда, 08 февруари 2012 18:46

По правилник всеки един гражданин има право на изказване в рамките на 3 минути по всяка една точка,ако заяви преди началото на сесията при председателстващия заседанието че има такова желание.

#31 в Сряда, 08 февруари 2012 18:45

Убаво, ще присъствам на ваште сесии, но ще се чувствам като изпаднал германец като нямам представа за дневния ред и за ред други работи, за които ще се взимат решения. А ще ми даде ли някой думата, щото само 2 пъти съм идвала и кога поисках да си кажа мнението, те не ми го дадоха.

#30 златна в Сряда, 08 февруари 2012 18:42

Уважаеми дами и господа пишещи тук,явно никой никой не е на ясно с материята.Сайта на общината в който е и секцията общински съвет се подържа от пазарджишка фирма с която договор е сключил кмета.И тази фирма както и много други има да получава пари от общината и за това към настоящия момент не се актоализира информацията на сайта.Това е проблема а не ,че нямат информацията.Ние също не знаехме за това до момента в който не беше публикувано предложението за бюджета на общината.Второ,заместник председателите на общински съвет Велинград получават заплата като всеки един съветник а именно 216 лв на месец,за разлика от заместник кметовете които получават 1400 лв на месец.Относно това кой какви решения е вземал,ние можем да отговаряме за решения взети от 07.11.2011 година но не и за преди това защото не сме били съветници.Относно това колко ни излизат кмена и администарцията 19# е казал къде може да се види проекта за общинския бюджет и там всеки може да си види и направи сметка.Ще се обърна и към защитника на А.Водев-през 2005 година в община Велинград имаше наводнение и като ВрИД Кмет той беше изписал за авариино -въстановителни дейности над 800 000 лв които бяха поискани от тогавашното министерство на бедствията и авариите и бяха отказани и после 3 години поред се плащаха от бюджета на общината.Справка вестниците.За информация на гражданите ще кажа че всеки последен четвъртък на месеца има сесии на общински съвет и всеки който иска може да присъства!

#29 общински съветник в Сряда, 08 февруари 2012 18:36

Да, знам. И какво, ако ти кажа??? Общински съветници, кметове и зам. кметове има в цяла България. И не само!!! :)

#28 Общинсик съветник в Сряда, 08 февруари 2012 18:35

Много излазат.Това трябва да го каже г-н Кметът.Не сме екстрасенси да гадеем.Но по-груби сметки бруто според мене около 150 000 лв.месечно.Направете сами сметка за един цял мандат ,какво плащат данъкоплатците и имат наглостта да ни държат сметка ,защо ги критикуваме.

#27 в Сряда, 08 февруари 2012 18:35

Знае ли някой колко ни излазат на нас данъкоплатците общинските съветници барабар с председателката?! И отделно - кметът заместниците. И отделно - цялата общ. администрация?

#26 flintstone в Сряда, 08 февруари 2012 18:22

Първо сменихте темите, за които номер 18 и 19 не са писали и е некоректно от ваша страна, а си пишете врели-некипели, колкото да не заспите. Кои сте вие да давате оценки и мнения за гражданите, г-да съветници? Вашите задължения са разписани в законодателството. Заклевали сте се да спазвате конституцията и законите на Република България и да работите и служите за благосъстоянието на гражданите на Велинград, а не да правите фокуси, като циркаджии. Ама и циркът е изкуство, а вие и за това нямате капацитет. Видяхме какви решения сте надробили и взимали и какви големи разбирачи сте.

#25 До №20 и № 21 в Сряда, 08 февруари 2012 17:54

23 остави го.даскала си е даскал където и да е.

#24 в Сряда, 08 февруари 2012 17:47

абе тапанар тук да не сме в час по граматика бе. нарочно не си правя труда за главни и малки бекви. това ли е най-важното. глупак седнал да гледа на хората грешките.

#23 в Сряда, 08 февруари 2012 17:40

Мисля ,че Пазарджишкият общински съвет има собствен сайт и според мен това е добре, за да не бъркат хората задълженията на Общинския съвет с тези на кмета на общината и общинска администрация.

#22 в Сряда, 08 февруари 2012 17:35

Лелеее,колко неграмотни хора дават оценки!Няма главна буква,няма отделни изречения!Е,това са велинградските разбирачи по всички въпроси-жалко!

#21 в Сряда, 08 февруари 2012 17:31

абе номер 18 и 19 на вашите коментари ще отговоря с един ритуричен въпрос към вас. вие знаете ли какво е кон на празна ясла. ако те сложа на минус незнам си колко милиона ти кво ще направиш.може би диана е една от малкото които си е вършила работата и преди да стане прецедател.поинтересувайте се какво става в момента с ресорът за който отговаряше г-жа Кехайова преди да стане прецедател на общинския съвет и тогава помислете дали да и гласувате доверие.в крайна сметка не зависи всичко от нея.други дърпат конците.

#20 в Сряда, 08 февруари 2012 17:26

А ето, къде открих информация настоящата сесия: на сайта на Общината Велинград, в ляво чукаш на "Общинска администрация", след това в дясно се появява нова колона, чукаш на "Отчети", и там има инфо...НО НИКЪДЕ НЕ СЕ СПОМЕНАВА, ЧЕ ЩЕ ИМА СЕСИЯ!!!

#19 qwerty в Сряда, 08 февруари 2012 17:12

Съгласен съм с написаното от qwerty да видим дали въпросната председателка с нейните трима помощника, на които също заплатите на са малки, дали ще се поправят или ще я карат, както е било до сега. :o :o :o :o

#18 в Сряда, 08 февруари 2012 17:03

Питайте Диянчето Кехайова!!! Тя е председател, тя взема кметска заплата и тя отговаря за оповестяването и информирането на заинтересованото общество!!!

#17 qwerty в Сряда, 08 февруари 2012 16:32

da taka e

#16 в Сряда, 08 февруари 2012 12:14

№ 9 първо ти се научи да пишеш на български и тогава прави забележка на друг

#15 в Сряда, 08 февруари 2012 09:33

Влезнах в сайта на община Велинград да потърся информация за сесията, за която ти пишеш. Няма публикувано нищо.Ти сигурен ли си номер 12, че днес има такава сесия , че ще е истински резил щом общинарите не са си направили труда да качат тази информация в техния сайт.За сравнение отворих сайта на община Пазарджик и с очудване видях, че са публикали дневния ред и проекторешенията на отминалатата сесия. Хвала! А какво да кажем за нашите управници?

#14 към номер 12 в Сряда, 08 февруари 2012 08:58

към №11 за водевия ,много го защитаваш бре ,и много си наясно,а аз до сега не съм видял някой да е виновен,и в затвора да отидеш и да ги питаш ще ти кажат всички че са невинни,тежко на България затова сме цъфнали и вързали от такива невинни - обвиняеми .

#13 в Сряда, 08 февруари 2012 08:46

А,бе, общинари и пишещите защитници на общинарите, къде пак се изпокрихте? Ще има сесия, а вие си мълчите. Материали никакви. Гражданите да не са медиуми, за да знаят за това и да вземат участие, както препоръчвате вие.Тогава как да изразят своето мнение, при това информационно затъмнение.Представяте ги пред свършен факт, вземайки "мъдри" решения, а после- гражданите виновни, че не изразяват гражданска позиция. А за да изразят своя адекватна и компетентна позиция, трябва по някакъв начин да публикувате дневния ред и проекторешенията, които ще разглеждате на предстоящите сесии. :n

#12 в Сряда, 08 февруари 2012 07:30

Този ,който споменава А.Водев да знае ,че минаха много проверки и съдебни дела и присъдата е невиновен-до стоти нка всичко е проверено,за разлика от Дулев ,Беев и особено Лебанов.Когато фактите говорят и боговете мълчат.

#11 в Вторник, 07 февруари 2012 22:24

Мръсен пиян боклук.Крадец.Сега ще се разправяме с НЕпочистването после ще отговаря и за кражбите в болницата.

#10 в Вторник, 07 февруари 2012 22:06

nomer #5 nauchi se da pi6e6 po chetlivo i togava pi6i za xorata kakvo ob6to sega imat Xrischeva i Kovacheva...samo pliuete po xorata

#9 в Вторник, 07 февруари 2012 21:55

Хвала на нашия кмет,да се свети името му ,че благоволи днасе да дойде на работа.Хвала на кризисния щаб че обяви бедствено положение./Тъкмо ще има за изписване/.Хвала че ще отвори пътищата,хвала че ще изчисти града от снега ама най-много Хвала ще има ако вземе че се измете от общината.АМИН!

#8 в Вторник, 07 февруари 2012 20:42

Ей ся ще видите,за какво иде реч.Ако някой си спомня едно време Атанас Водев как закопа общината с 800 000 в следствие на бедственото положение и изписаните на книга дейности,сега ще се получи същото.Ще завалят един фактури за стотици хиляди левове и после общината пак ще се чуди от къде да ги плати а кмета ще направи поредната гуша!

#7 в Вторник, 07 февруари 2012 20:11

#2 Ти на Луната ли живееш? Ако пътищата са изчистени добре, аз съм трамвай..... И понеже ще се почне с - "ами като толкова знаеш, изчисти ги ти!", ще отговоря, аз където е трябвало съм изчистил, но да чистя града, не е моя работа! Ако стане такава, ще чистя... До да хвалите пиянката, че е чист града - то това е, все едно да кажеш на черното - бяло...

#6 theclansman в Вторник, 07 февруари 2012 19:44

нека хрисчева и ковачева напишат нешо ОТ РОДА ХВАЛЕБСТВИЕ ЗА КМЕТА, ЗАЩО ЗАКЪСНЯВАТЕ БЕ ГАДЖЕТА:):):)

#5 в Вторник, 07 февруари 2012 19:41

За да почистят улиците трябва всички Велинградчани, можещи да държат кирка, да преминат курс на обучение за изкопчии ІV разряд. :L :L :L

#4 в Вторник, 07 февруари 2012 19:07

Разбира че положението и тежко,но ще ви кажа че съм свидетел и на лошо отношение на работещите машини по почистването-по точно на мързела на шофъорите им.Живея в махалата до сметищета кв. Каменица.Машините минават постоянно и почистват главния път-хубаво ама защо затрупват входовете на страничните улици и човек ако реши да се прибере през отсечката за Начовото е жив умрял,там в началото на улицата има толкоз нанос от сняг от машините които чистят главната улица че е чудо ако можеш да го вземиш тоз завой.Моля сатва въпрос за отсечка дълга 30м нека го чистят че ние дето сме сакати не можем да се приберем със собствените си автомобили а и ние плащаме абсолютно всички данъци както и шофъорите с два крака. Да не говорим че през цялото време на деня минават колите с боклука по този маршрут.Благодаря предварително ако някой обърне внимание на този проблем и нещата се оправят

#3 в Вторник, 07 февруари 2012 19:03

Браво на фирмата която отговаря за почистването на улиците,справяте се чудесно и на кмета също и честито на неговите гласоподаватели :)

#2 в Вторник, 07 февруари 2012 18:48

tpak da e samo taq zaledenata ulica

#1 в Вторник, 07 февруари 2012 18:27

Изпратете коментар.

Вашето име (псевдоним):

:):Dlol  :(:<  huh  thumbdownthumbup  c

Вашият имейл:

 Екипът на Градвелин.ком си запазва правото да изтрива коментари по собствена преценка. При неточности в публикациите, моля информирайте ни по скайп или имейл.

Най-коментирани новини през последния месец:

Някогашните българи
22 септември 2017 | 17:58
109 години Независима България
26 септември 2017 | 10:26
 

Тази страница е защитена от Закона за авторско право и сродните му права. Никоя част от тази страница не може да бъде използвана под какъвто и да е начин без изричното, писмено съгласие на авторите.

© 2009-2010 - Gradvelin.com - Велинградска медийна и информационна агенция - Всички права запазени